Akupunktur,kinespiller & Velimir

Wöö, har ont. Överallt(nästan C:)! Var på akupunktur idag igen, det hjälper tydligen mot min allergi. (Helt sjukt, men sant.) Hm.. Tre nålar i varje arm, fem nålar i varje ben, sex nålar i ryggen. Man känner sig som en jäkla nåldyna. -.- Och så fick jag nya kinespiller också, som hjälper mitt imunförsvar (allergin). Eller, dom heter väll ngt annat egentligen.. Jin ju di dan wan, typ. (:
Intresseklubben sprängs av överbelastning, javet.

Så eftersoooom min allergi är bättre så tittar vi på katt! :D Sibirisk katt, allergivänlig sötsak. Ska åka o kolla på lilla Velemir Chlebnikov ngn dag nästa vecka tror jag.. HAHA
OM vi köper honom, så ska jag defenitivt döpa om den stackaren. Liten grå fluffig sak som heter Velemir, han kmr bli totalt utmobbad av de andra katterna i vårt område. Speciellt den där tjocka gråa saken, Gråtass tror jag den heter. (Fattar inte varför, hela katten är ju grå, för fasen. Aja.)





Åh, jag får inte hoppas för mycket.
Får inte.
Men jag kan inte hjälpa det. :C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0