OH YEAH



WOHO klarade av att ändra färger helt själv. :D Så nu är bloggen lila.

Hm, vad va de ja skulle säga.. Juste.

Det är LOOOOOOOOOOOV.<3

Är så himla glad över att vi slapp fredagen(TEKNIKEN).^^ Fast jag fattar inte vf alla klagade över att vi inte var lediga idag. Torsdag idag ju, gillar torsdagar. :)

Iaf, så jag trodde att jag skulle få en lugn eftermiddag, typ läsa en bok lr sitta vid datorn, innan vi skulle gå på bio med kusinerna.
Fel.
Det första jag hörde när ja kom in genom dörren va "Caaaaarroooooooo!" *bomkraschbang*
Och så var var överkörd av en Hannah och en Nessi.
Hade helt glömt att jag lovat göra "påsk-godis" med dom innan bion. Fast det slutade med att jag gjorde godis och diskade, Emmis "provsmakade" och Hanah o Ness åt upp de som var kvar efter "provsmakningen". Och så hade kusinerna tagit med ett pepparkakshus som "vi" skulle sätta ihop och dekorera till ett "påsk-hus".
Eh, va?
Aja, så det blev.. Rosa.. Och fullt med kycklingar. Fantastiskt! Dessutom så fick jag förklara för Ness tre gånger att man INTE ska äta kycklingar som INTE är gjorda i ätbart material. Men jag kom endå på henne med att smyg-gnaga på ett utav kycklingarnas ben(!??). Mina kusiliner är lite speciella. Eh.
Aja, lyckades rädda lite Rocky road (eller, det liknade rocky road iaf.. Rocky road a la Caroline!) och lite daim. (:

Nej, nu ska jag inte skriva mer.
Eller jo, bara en sak till.

Alice i Underlandet är bääääst och jag tror jag är kär i "the Mad Hatter". :D


Nessi <3
Nessi vill smaka på allt med glada färger, haha.

Hannah<3


Påsk-huset med två kycklingar som pussas på taket (: 


Kyckling-overload.



HAJDO.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0