Rädda Kitty?

Kom precis hem från Thilda och är jättetrööt, haha.<3 Vi satt bara och pratade, drack te och mös (konschtigt ord, fnizz) men det känns som om jag ska somna när som helst. Känns som om jag kommit in i de gamla rutinerna nu, som innan lovet. Vilket innebär, gå upp tidigt (men egentligen för sent), packa väska, hinna äta en halv macka, stressa till skolan, jobba, stressa hem lr till ngn "aktivitet", stressa hem, läxor, data, somna sent, alldeles för sent.
Jag kan inte koncentrera mig i skolan längre! Wöö. Jättejobbigt. Sitter bara och försöker fokusera samtidigt som det händer tusen saker runt omkring och mitt huvud känns som om det ska sprängas när som helst av alla tankar som försöker få plats. Känner mig lite schizo, fattar ingenting. Speciellt inte hur jag "borde" vara. Det skiftar lite fråg dag till dag, haha..

Känner för att fixa naglarna, fixa lösnaglar. Man känner sig så fin då, iaf jag. C: 
Lr måla någon annans naglar, det är så roligt! Manduspandus, kom hiit, så jag kan experimentera på dina naglaar.

 
Såhär blev dom sisst. Black & white ftw!


Kommentarer
Postat av: Pandabjörneeeeen :3

JAG VILL FÅ MINA NAGLAR EXPRIMENTERADE PÅÅ! :'3 <33

Saknar dig min Kitty-katt, mår sjukt dåligt över att se dig såhär :( <3

2010-04-21 @ 22:45:28
Postat av: Caroline

Saknar dig med <3 Vi måste träffas ngn dag ^^<3<3

2010-04-22 @ 22:31:18
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0