Hrm, hej?



And everything that I've done
seems so wrong
and everything that I've done
seems so wrong
And everyone that I loved
I dismissed
Because I'm the escapologist


Åh, vad jag älskar denna låten! Sugarplum fairy - the Escapologist, har lyssnat på den hela veckan haha. :) Lite kul att det är ett svenskt rockband som faktiskt är känt utomlands också.

...

Bara för att vi håller på med ordklasser i svenskan nu, så kollar jag omedvetet alla mina meningar som jag skriver, stöörandeee. (Mhm, adverb..hm.. pronomen? jaha..Min,mitt,mina?)

Har inte gjort så mycket idag, inte igår heller. Kunde inte ens gå på sången igår eftersom jag hade så ont i halsen.. Men jag var hos Anja(psykolog/medium/helare typ).. :) Ganska intressant faktiskt, någon som förstår mig bättre än vad jag gör. Hm, lär mig, snälla? Ne, men det var välldigt..bra? Eller, det kändes väldigt bra efteråt. Asså, det är inte så att jag mår jättedåligt psykist eller har problem eller så. Vi pratade i bara 15 kvart kanske, sen så fick jag en "healing-behandling". Min mamma, som tror stenhårt på allt som kinesiska gamla gubbar uppfunnit, tyckte att jag verkat så trött o irriterad den senaste tiden så hon tyckte att jag skulle få lite healing (ibland är hon la snäll endå). Orkar inte förklara exakt vad healing är, så här är en länk med lite info om ngn undrar, haha ^^

Iaf, idag är det enda jag gjort sen jag kom hem att räkna matte. Har matteprov imorgon och jag är extremt efter såå.. pluggapluggaplugga. F-ckf-ckelif-ckf-ckf-ck. (Hm, verb jaha? Haha..ha..hrm.)

Ne, nu måste jag plugga (ännu mer). SHIT, kom just på att de e engelska glosor tills imån också.

HAJDO.




If there is something that you hide
let me know
'Cause I might leave you all alone
Because I think that there is something that you've missed
I am an escapologist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0