"Houston, we have a problem."


När man börjar glömma hur ens blogg ser ut, så är det nog för länge sedan man bloggade. Eller det kanske räknas som om man faktiskt fått ett liv? Hm, jag vet inte. :D

Jag tror att jag skrev att jag skulle lägga upp några bilder från våran lilla Sthlms-resa för ett tag sedan, har uppenbarligen inte orkat det men nu tänkte jag ladda upp lite bilder medan jag väntar på att 400 bilder från konfalägret laddas in i min sega dator. :) Har en känsla av att någon snott min kamera ex antal gånger, minns bara att jag tog typ 10 kort själv, haha.




Hälsade på kompisars sommarställe i Grislehamn utanför Sthlm. :)
 


 Eh, ja. x)


 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0