GREEN DAY!

GREEN DAY IMORGON! TAGGAD. :D:D:D
Ska sätta kameran på laddning så jag kan ta hundratals med bilder och leta efter småmynt som jag kan spendera på dricka, mat, godis och t-shirts, hihi. Ja o Mandus bestämde att vi ska åka in vid lunch, insläppet är kl 5.. Så vi får stå en stund i kö, men de hoppas jag (är ganska säker på) att det är värt, haha! :)



 
Lite google bilder, yä (Y)

Mamma kom in i mitt rum förut och tjatade om alla fall så folk svimmat, om någon kille som nääästaaan blev klämd(? hon visste inte på vilket sätt, men tydligen så var det jättefarligt, okeei..), aja. Lilla lilla mammi, hade sån lust att skojja om att de kanske skulle vara moshpit också, men då skulle hon nog förbjuda mig att gå..Efter att jag förklarat för henne vad det är då förståss. Eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0