New stuff?

Okej.. Så nu är det sommarlov.
Det känns verkligen inte som sommarlov när man måste ha på sig långa byxor, varm tröja och regnjacka när man ska ut genom dörren för att inte förfrysa eller bli genomblöt.

Skolavslutningen gick bra iaf, bra betyg fick jag också! Lite glad faktiskt.. ;)
På kvällen så kom det lite folk från klassen hem till mig och grillade. Egentligen skulle vi badat också men.. Hrm.
Lördag - Söndag så var jag med Elvira ocg gjorde ingenting, ganska mysigt faktiskt. (: (Ingenting = titta på film, äta godis, sova, äta godis, prata, kolla facebook.. typ) Så jag har inte orkat uppdatera bloggeeeeen, heh.

Nyfärgat hår, lite rödare igen.. fast slingorna blev orange-rosa.. Lite nice. Tror jag. (Försöker inatal mig själv det iaf.)


Och som 9 av 10 i Sverige, så hade jag vit klänning på skolavslutningen. Yay?
Det skulle vara mycket finare om allas somriga klädsel matchade vädret, det såg ganska löjligt ut på en regnig dag..

Klänning - En x-kjol från Indiska som jag sydde fast sidenband på för att hålla den uppe. Jeansjacka - Monki Armband - Jimmy Choo  Skor - Ngn affär i Spaninen.

Var inte beredd på att få presenter efter skolavslutningen eller när vi hade grillkväll (ja fylde ju inte år eller så), men det var ju lite gulligt, tacktack! (:


Armband från Pearls for girls!




Iittala skål med godis, fick samma som syster på bild, fast blå. :)





Kommentarer
Postat av: Josefine

gud vilken söt klänning!

2010-06-12 @ 17:37:31
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0