HALLAH

Har precis ätit pasta carbonara med syrran som vi lagade själva, och är proppmätt, haha. Emmis åt mer än mig, och hon har endå tjatat och frågat om vi "inte ska äta glass nu!?!?!" i snart 40 min. Suck. Cyklade iväg o köpte varsin Ben & Jerrys glass till oss förut.. Hon blev såklart överlycklig, haha. Förstår inte hur hon kan äta så mycket och inte se ut som big mama.. lr ngt, heh.
Har inte gjort så mycket idag. Nästan ingenting faktiskt. Sov till 11, städade lite bland gamla målningar och bilder. Hittade en massa konstiga saker! Måste lägga upp en bild på de ngn gång, haha. Sen så åt jag lunch på altanen med solen i ansiktet, jättemysigt! Och så pratade jag med Alex i telefon i två timmar, heh. Och resten av dagen har jag pluggat! Har en massa prov innan sommarlovet, uscha!

Iaf, tänkte lägga ut lite bilder från lördag-/fredagen.. Fotade lite med blommor o grejjs också, men de lägger jag ut sen. Orkar inte göra det nu, hehe.
Var inne i Kba med Elvira, Sofia & Jonna på fredagen och sov över med Jonna på kvällen.  :D  

 
Jag, när jag väntar på busseeeen. Übertråk. (Min röda färg har nästan gått ut helt nu, så nu är mitt hår mkt ljusare.. Ljusare än det var innan jag färgade håret, tror jag ehm :C )

 
USCH FÖR RÖKNING. Sådeså.

 
En glad/galen Jonna. (:


Mina converse är liiiite renare än Jonnas, haha. :D:D



 

   
"Tänd ett hus.. och låt det brinna.. lalala" ?

Nä, nu ska jag se på film med syrran och äta B&J.


Kommentarer
Postat av: jonna :D

Hahaha fina bilderna på mej ;D

jättemysigt hade vi :D<3

2010-05-13 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0