Qué? Hablas inglés?



Min deviantart är aggro.

Sista sånglektionen innan sånguppvisningen näst-nästa vecka! Ska sjunga True Colours, min favoritlåt! Fast bara när Ane Brun sjunger den.. :)

No-prov, No-läxa & No-innlämning idag + fick tbx So-prov & läxförhör. Var jättenära på att få mvg- fick t.o.m. ta en fråga muntligt för att hon ville ge mig en extra chans.
"Ville ju se om du kunde utveckla det muntligt men.. Det kunde du ju inte såå.. Inget Mvg. Men Vg! Vg+ och en stjärna!"
SÄPO?
"Mvg -" kanske? Snälla? ..Nähe.

Nu ska jag plugga till MVG, sådeså.. Och sedan sova.
Godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv: tack! :-D ^^

2010-05-26 @ 23:14:08
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0