Tjockisdag.

USCH, jag känner mig som värsta zumo-brottaren lr ngt. Har ätit alldeles för mkt onyttigt idag. Tänker inte ens säga vad, pinsamt haha! Inget godis iaf. Men annat onyttigt. (Det hjälpte ju inte att vi gjorde pizza på hkk heller ;P)

Önskar så att jag hade tagit med mig kameran idag så jag hade kunnat fota alla vackra träd och blommor. Så soligt och fint idag också! Men jag hade såklart den hemma liggandes på nattusbordet. Har alltid det när jag som mest vill ha den. :C

Satt och mös(fnizz) i solen idag innan konsten, jättemysiiigt. :) Vårat grupparbete blev ÄNTLIGEN klart idag. Blev ganska fint faktiskt. Det är utställning på Måndag näst-nästa vecka i fyren, man får gärna komma och kolla, haha. ;)



Sjal - Lise Sandhal (Raglady)  Jeansjacka - Monki  Tyllkjol - Indiska

Har en stoor fläck på linnet efter konsten från vit färg och blå färg på händerna armar och på kjolen (syns inte på bilden dock) som jag inte får bort, haha! Lyckas alltid kladda ner mina kläder i olika färger.. Förra veckan så hade jag stora rosa-lila-röd-blå färgfläckar på min vita kofta, sjal och väska. Vet INTE hur jag fick det, såg inte ens ngt med den färgen på. Eh.

Funderar på att färga mitt hår rödbrunt till sommaren, inte tona. Det gick ur så snabbt i mitt slitna hår. (Det var ca en månad sedan jag frägade det och det är nästan helt brunt igen, wö.)

Nu måste jag läsa igenom So:n en sista gång innan jag går och lägger mig..

Natti! C:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0