Trafikfara, ohyes!

Såååååå... Jag hade moppekörning idag. Hrm. Det gick.. bra?
Efter att jag kört upp på gräset första gången jag skulle svänga, vält 20 koner och tydligen gasat lite för hastigt. Hm. C:
Sedan så gick det faktiskt jättebra! Bromsa, gasa och hålla rätt fart och så var inte så svårt. Men att att köra slalom mellan några puttifjutt konor..
Förstår faktiskt inte varför man måste kunna det.. Hur ofta måste kan köra slalom med moppen liksom? "Så! Nu ska jag bara svänga höger i korsningen, över bron, genom slalombanan och svänga vänster så är jag framme." Eh?
Jo, det kan ju vara bra att kunna svänga tvärt på litet utrymme o sådär, men det behöver man vell oftast bara göra en gång? ..Eller?
Aja, isf så kan jag iaf det. (Jadå, det såg hela moppegruppen när jag skulle svänga höger de första gångerna och svängde så snabbt och tvärt att jag tog en genväg genom rabatten. Asbra.)

...

(Okej, nu överdriver jag.)

...

(Lite grann iaf.)

Kanske ska skippa det här med moppe för att skydda allmänheten (och mig själv)? :D

Nä, nu måste jag fixa det allra sista på mina engelska artiklar. Hade egentligen tänkt lägga upp lite bilder och så, men har inte hunnit ladda in bilderna i datorn o så. Det får bli någon annan gång.

En bra låt! According to me..
Hade inte lyssnat på McFly på typ 3 månader, men nu har jag fått återfall och lyssnar på dom hela tiden, tihi.<3


Älskar texten. C:

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Ett McFlyfan är alltid trevligt att hitta :P

Fina bilder har du också :))

2010-05-22 @ 03:18:35
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hejsan, Allt bra?

Välkommen in till Tomelillas största blogg! =)

Du kommer inte ångra dig! ;)



Kram Tobbe

2010-05-22 @ 03:34:55
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0