Myyyyys

Mys med tjejerna igårkväll, Thilda, Sofia & Elvira. :)<3 En ganska (väldigt)lugn valborgsmässoafton. Åt pizza och pratade hela kvällen. (y) Försökte ta lite bilder, men min kamera strejkar så de blev inte så bra. :C Det blir aldrig som jag vill, haha.

 

 

 
(Typ dom enda bilderna med någon som helst skärpa. :C) 

Sov över hos Thilda eftsrom de blev så sent, o idag så åkte jag, Thilda o Mandus in t Gbg för att shoppa liteee..
Var bl.a. inne i min favvo-affär Monki!<3 Synd bara att Mandus var tvungen att gå tidigare, så hon inte hann fika me oss. :(


Smile!


"Halleluja!" 
Älskar chai-latte. Det är det bästa som finns, haha! <3


 


Kommentarer
Postat av: Amandouuu

Köpte du ngt på Monki nu då? :'D <3

Köpte faktiskt en Chai som jag tog på pendeln hem, var kissenödig från Kållered till kBa xD <3

2010-05-02 @ 10:24:59
URL: http://amandoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0