But you don't really care 'bout music, do you?

Gick till skolan idag fastän jag var typ sjuk (hoppas att jag inte smittade ngn :c) eftersom jag behövde material till So arbetet, göra matteprovet - så jag slipper det nästa vecka och skaffa ledighetslapp eftersom vi ska till London nästa helg! Jag längtar så sjukt mycket, har saknat London. Världens mysigaste stad. c: (Fast jag och Elvira ska ju dit i April också och se McFly, sådeså.)
Var på årets första (iaf för mig) julbord och julshow idag(ikväll? inatt?), så nu har jag börjat komma in i julstämningen haha. Snön hjälpte ju lite också förståss. . .


Tänkte skriva godnatt, men jag känner inte riktigt för att gå o lägga mig.
Kommer nog sitta o lalla lite i ps en stund först. c: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0