design attempt fail

Försökte göra om min bloggdesign lite idag.
Eh.
Gick inte så bra, haha. SÅ det slutade med att jag bara ändrade lite smågrejjer (la till bloglovin, deviantart & rss ikon, musicplayer, fixade med linjer o grejjs).
Satsar nog på att ändra en liten sak i taget eftersom jag är sjukt bra på att få så att texten i inläggen hamnar headern och så att menyn hamnar under inläggen. Kan göra en liten tutorial om hur ni får eran blogg i äkta Carro style. Sådär lite lagom efterblivet fashion, typ.

Kommentarer
Postat av: Thilda

Jag brukar göra såhär att jag går till Kajsa och blinkar väldigt fint med ögonfransarna. Sen brukar min blogg ha en ny design, heheheh Kajsa är allt braaaao ibland

2010-10-11 @ 08:26:05
URL: http://thildak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0