he tried to work it out, but that was hard 'cause she's an astronaut

Kollade runt lite på Saray.se och hittade lite örhängen till asbra pris som jag vill ha(bara 19kr frakt också). c: Har typ inga bra örhängen till det andra hålet i höger öra som jag gjorde för att tag sedan. Har bara jättestora örhängen, alla andra har jag lyckats tappa bort. T.ex. mina älskade hjärtformade tiffanyörhängen, såjävlaklantiiigt.

Petite Note EarringsPeace EarringsMini Single Silver Earring
Petite Note örhängen - 25kr/par                             peace örhängen 25kr/par                           mini silver örhänge 9kr/st


Kommentarer
Postat av: Natalie W

SVAR: ååh, tack :)

2010-10-26 @ 17:12:23
URL: http://www.heartbeats0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0