sneak peek


mitt, Sofias och Elviras bildprojekt, lite behind the scenes typ (omgomgomgomg). Tror jag ska försöka lägga upp bilderna från bildprojektet sen (vid jul kanske?) om jag får/kan/kommer ihåg/vi vill/vi blir nöjda. Eh. . c:

Hei!
Har inte haft så mycket tid till annat än skola, dans, sång, basket och läxor. Så det är därför jag inte kommit med några nya bilder, har inte ens bearbetat bilderna jag tog med Thilda och Kajsa i mårtaskogen (?) för snart två veckor sedan. :c Ska försöka göra det i helgen innan jag åker till Spaninen i en vecka (WOOOOHOO) med Amanda. :) Åker på Söndag kväll.
wawawawa shiit - måste tvätta o packa o grejjs

Nu ska jag äta, sen så ska jag till Thilda och ha fredagsmys! (:

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0