Dag 4 – Din syn på religion.

Jag är konfimerad, och just då så trodde jag typ liite på det där med gud.. Jag började överväga det i alla fall, haha. Men vem gör inte det efter en hel sommar av inlärning? Anyways, allt det var som bortblåst lagom till att sommarlovet var över typ. Så jao, min syn på religion? Vet inte ritkigt. Har liksom ingen som jag tror på själv, men tycker att alla har rätt att tro på vad dom vill. Asså, hemma hos mig är det en go blandning av allt, en buddha staty där, en bild hindugudinna där, ett kors där osv osv osv. Min mamma är någon sorts blandning av lite allt möjligt, vilket är ganska nice. Då har jag ju inga förväntningar hemifrån att jag ska ha en speciell religion eller så. C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0