all the right moves


Vilken tid gick du upp idag?
Ruuuuunt kl 11
Vad var det första du sa i morse? typ "Dexter, håll käften"
Vad åt du till frukost? Flingor och fläderyoghurt hehe
Vem kramade du senast? Eeeh.. kommer inte riktigt ihåg.. Emma? Jonna? Eh.
Vad ska du göra efter skolan? På måndag då? TA'T LUNGT
Säger du ”kex” eller ”chex”? Hm, lite både och tror jag
Vad tycker du om Grynet?

Vad längtar du till/efter?
Sommaren, McFly konserten och sportlovet
Var du på festival i somras? Nä :C
Favoritgodis? Allt med choklad?
Hur ofta använder du parfym? Varje dag
Hur ofta tvättar du håret?  varannan, vartredje dag (helst) för att inte färgen ska gå ut så snabbt. min frisör skäller på mig hehe
Vad tycker du om ditt utseende? Jag ser la okej ut, ibland.
Hur många Anna känner du?
Hmhms, TRE

Kan du spela fotboll?
Ahah, nej.
Åka bräda? Mjä.
Har du en snygg jacka? Nej, men en snygg kappa hehe.
Är du blyg? Ehao, ja.
Hur bor du? I ett huuus?
Gillar du apelsiner? Nej

Berätta något ingen vet om dig? att jag var modell för ngn babygrejjs när ja va liteplutt o bodde i Australien, ehe?
Vad tycker du on ”The Sounds”? dunno
Hur många gosedjur har du på ditt rum? Typ.. 7.
Varför fyller du i detta? för att jag har tråkigt och ALDRIG BLIR SÖMNIG
Vad drack du senast? cocoschokladvanilj-te ♥
Hur ofta äter du godis?
Iblaaaaaand, fast typ inte nu när jag har godisförbud.
Hur många sms skickar du om dagen? Osch, många?
Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Att jag är konstig. Ganska snäll kanske. Och att jag kan prata chipmunk?
Vad heter dina syskon? Emelie
Vad heter din mormor och morfar? Eva & Rolf
Vad heter dina husdjur? Dexter.
Vilka kanaler har du hemma? vet inte, kollar typ aldrig på tv såatteh

Hur kommer du bo till våren? Iiiiii samma hus som nuu
Vem hade du senast en dispyt med? Wallawalla, dunno. Typ min katt? haha (han e ingen snel kissekatt)
Vad har du dåligt samvete för? jag åt en halv chokladcookie nyss, eheeh.. uscha
Hur ska din pojk/flickvän vara? Typ snäll, rolig, gärna lika konstig som mig. Han får gärna vara sjukt snygg också.
Har du svimmat någon gång? Aa, gillade det icke.
Har du körkort? Nje, men ska snart börja övningsköra! shoopdawoop
När köpte/kommer du köpa din första bil? dunno
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Minst 27.
Hur känner du dig just nu? Börjar faktiskt bli lite trött. . . .
Vad tänker du på just nu? D I G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0