airhead

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Bodde i Sydney och kollade på bananer i pyjamas typ.

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Fyllde 15, var nervös inför de första betygen och önskade mig en katt mest av allt.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR: Salt & vinegar chips, pocky-sticks, popcorn, naturgodis, tortilla chips

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Shine a light, I've got you, Neopolitan dreams, Springa på hustak & Death to los campesinos!

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Skänka pengar till välgörenhet & stuff, köpa ohälsosamt mycket kläder från Monki och ModCloth, köpa en fin egen lägenhet och en studio! hehe c:

 

6) FEM DÅLIGA VANOR: Bita på naglarna, bita mig i läppen, pilla med håret och säga saker utan att tänka först

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Sjunga högt när ingen är hemma, fota, vara med mina vänner, baka & läsa

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA: Något i senapsgult, oranget eller keps

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER: eh?

 

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN: typ ingen, om man inte är dödsuttråkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0