colour edit: red



borde inte ha håret sådär under hakan, ser ut som en gosse med skägg! uscha


Var hos frisören imorse, efter 3 timmar med blekning, färgning och toning och slingor så ser jag ut såhär. Det blev precis som jag hade tänkt mig, jättenöjd! På bilderna ser mitt hår lite rödare ut än vad det är, blir alltid så med blixt verkar det som..  Nu fattas det bara en inpackning så blir mitt hår riktigt fient. c:

Pappa: Ja-a.. Jag skulle ju vilja att du hade blont hår eller något sånt..
Jag: Jaha. Tough shit.

Kommentarer
Postat av: Natalie

wiie, det blev assnyggt! :D

2011-01-08 @ 22:17:27
URL: http://www.aboutagirl0.blogspot.com/
Postat av: Marre

Grrr, bloggar bör ha en gilla-knapp..... ^^

Snyggt var det iaf !

Postat av: marre

Svar: jaooo.... men det kan ta ett tag till, jag har iaf övertalat mor att låta mig göra det ^^

Postat av: kajsa bengtsson

Fuckinggggg snyyyGgGgt

2011-01-09 @ 13:46:08
URL: http://kajben.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0