i wish you couldn't figure me out

Dagens vill ha: en egen lägenhet som jag kan inreda hur jag vill.
Dagens klädsel: mina awesome egensydda hello kitty mysbyxor och t-shirt.
Dagens smink: gårdagens kajal?
Dagens frisyr: uppsatt i toffs.
Dagens händelse: eh, när jag följde thilda upp till busshållsplatsen? (ungefär så mkt har hänt idag, heh..).
Dagens låt: Nicest thing - Kate Nash.
Dagens planer: Diska, städa, stämma gitarr, diska och städa lite till.
Dagens saknad: energi.
Dagens dummaste: min dataskärm som inte vill funka så att jag nu istället sitter vid mammi & daddis mac och fattar iingenting.
Dagens sjuka: ont i hövvet.
Dagens drog: facebook hehe
Dagens roligaste: att vara med thildaaa.
Dagens favorit: min kissekatt Dexter (som inte kan prata. eller bråka. eller tjata. eller skrika. (som vissa andra, wö))
Dagens köp: Inget idag.
Dagens godis: sånna dära majspuffar.
Dagens humör: Humbug.
Dagens ord: Men & Om. (bådar oftast inget gott serru)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0