So perfect So bitter We laugh then we choke

Dagens humör: Glad, ledsen, frustrerad, ledsen, exalterad.

Dagens mående: Eh, inte så bra.

Dagens borde: Räkna matte, bestämma gymnasium, plugga engelska, läsa svenska, städa... Om jag ska skriva allt jag borde göra kommer det ta upp minst 5 rader till. Orkar inte.

Dagens frisyr: Som vanligt, halvrött smått efterblivet lockigt utsläppt.

Dagens smink: Inget

Dagens klädsel: Zara jeans, Monki tunika, ful men mysig sjal och  hellokitty strumpor c:

Dagens planer: Sova. Borde göra läxor & shit, men det har jag inte planerat.

Dagens materiella vill ha: Allt jag inte har typ? haha, ja e jobbig, walla, usch.

Dagens fundering: Pierca naveln? Inte pierca naveln? Pierca naveln? osvosvosv

Dagens beroende: Music (mest Los Campesinos) och Harrods jul-te!

Dagens tråkigaste: Alltihooop't

Dagens längtan: McFly i april, tills jag får hem lite beställda grejjor och en annan liten hemlis.

Dagens superlängtan: MCFLY, duh.

Dagens tidning: Ehm, vet inte?

Dagens låt: Los Capmesinos - You'll need all those fingers for crossing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0