ABOVE THE NOISE

Hello,
jag är ganska väldigt dålig på att uppdatera min blogg just nu. Har mycket annat att göra(skolaläxorinlämningarglosor), så jag har inte så mycket tid att fota vilket leder till att jag inte har några bilder att ladda upp.. Och även om jag har det (har lite kvar att fixa med från när jag fotade Natalie, tihi) så har jag inte tid att pilla med dom i photoshop. När jag väl börjar med en bild så kan jag sitta med den i typ en timma så, hehe. Inte så smart att sitta med när jag egentligen ska skriva på So/No inlämningen t.ex hehe. It sucks, big time. Känner inte att jag vill skriva en massa på den här bloggen och inte heller lägga ut bilder som jag inte tagit själv så då blir det inte så mycket uppdatering.
MEN
efter denna helgen så har vi typ inget stort arbete eller inlämning(inte vad jag vet iaf... eeeh..) som jag måste sitta med så då borde det dyka upp lite inlägg, wiiie. Och efter denna helgen så har jag också troligtvis haft den bästa helgen någonsin i London med Elvira och sett McFly live.
OMGOMGOMGOMFGASDFGHJKLXCVBNWERTYUIOPDFGHJKVBNFGHJK
Längtar så sjukligt mycket och är så fruktansvärt glad! Har suttit och lyssnat sönder alla deras låtar, stalkat dom på tumblr, på youtube, i princip bott på deras hemsida, haft en egen mapp med namnet "McFly" på datorn och försökt hitta någon som velat gå med mig på en utav deras konserter i snart 3 ÅR! OCH NU HÄNDER DET, waaawawawawawa. Wicked aweosme, dot end.
Bye bye. ♥
Ps. min tumblr uppdaterar jag mest hela tiden, kolla gärna den. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0