home sweet home..

..typ. Är inte riiiktigt hemma än. Kom hem till Sverige igår men sov över hos Natalie. Hennes familj är i Danmark och min är Spanien, eftersom som båda är mörkrädda och lider av separationsångest så bestämde vi oss för att sova över, igen. Vi satt mest och kollade på en massa filmer och åt hemsmugglat godis från England igår, men det var mysigt hiho.
Just nu sitter jag i hennes säng och fixar med en massa bilder, dom kommer nog upp på bloggen snart. Kanske. Hoppas jag, tehe. Har inte ps på min fula skoldator så jag får fixa mer med dom när jag kommer hem. C:

Anyways, ville bara säga hej jag är hemma nu hejdå typ så eh ja.. Byebye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0