boredoom

Om jag skulle ta en piercing - så skulle det vara i naveln
Idag så är det - en regnig onsdag
I morgon så ska jag - köpa tights
Min pappa är - superkonstig men bäst
Om mamma skulle dö - skulle jag gråta tills jag dog jag med
Jag tycker inte att - min katt ska försöka hänga i min lampa
Så fort jag vaknar så - vill jag somna om
Det pinsammaste som hänt är - något som jag inte tänker skriva här, duh
När jag dör - .. så dör jag?
Det bästa med läsk är - att inte dricka den (om det inte är fanta lemon då ♥)
Jag älskar sommarlovet för att - det är varmt, man kan sova hur länge man vill, vara med kompisar och vara uppe sent utan att behöva vara svintrött dagen efter i skolan
Disney är - epic
Jag tycker att godis - är gott?
Jag tycker att homofober -är cäpä?
Mitt täcke är så himla - superduperübermysigt
Om 6 månader - så fyller min syster snart år
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - något fient

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0