---

DAGENS VILL HA: Biljetter till Never shout never konstert, määhuhuhu. fu.
DAGENS KLÄDSEL: U(nited)T(ogether)F(orever)byxor + linne med fransk text som jag inte vet vad det betyder, wiie.
DAGENS SMINK: Inget.
DAGENS FRISYR: Häästsvans/bulle/chewbacca-ish.
DAGENS HÄNDELSE: Amanda och hennes mammi dök upp hemma hos mig helt oväntat och så drack vi te. Så spännande var min söndag typ, tihi. :))))
DAGENS LÅT: Regina Spector - Samson
DAGENS PLANER: Dagens planer var att träffa Natalie, men det blev inte av eftersom jag är superförkyld. (Fast sen så blev jag ju våldgästad av Amanda D: omg)
DAGENS SAKNAD: Nattis och Elviris ♥
DAGENS DUMMASTE: Gick in i ett träd när jag försökte gå och smsa samtidigt på väg hem från att ha följt Kiki till bussen imorse. Jaeg aer soe smaort.
DAGENS SJUKA: Förkyld.
DAGENS DROG: Te, as usual woopwoop.
DAGENS ROLIGASTE: i dunno, fula bilder på kiki ♥ ♥ ♥
DAGENS FAVORIT: Dexi, såklart tihi.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: Cupcakes c:
DAGENS HUMÖR: überflummig


Kommentarer
Postat av: kikilandro, alias, lord voldemort.

omg, du kan vara ful. D8

2011-09-26 @ 20:54:52
URL: http://coeurdepirate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0