Day 6: 10 things about your friends.

1. Dom är bäst.

2. Och cp. ♥

3. Dom finns alltid där för mig och jag finns alltid där för dom.

4. Majoriteten har goaste humorn, heheh

5. Det finns vissa jag vuxit ifrån eller bara glidit ifrån men jag har aldrig slutat vara vän med någon på grund av bråk.

6. Saknar vissa vänner som jag knappt pratar med längre, så himla synd. Hatar när det blir så.

7. Även om jag har en massa superfina vänner så är det nog bara tre stycken jag verkligen kan prata med om allt.

8. Ååh jag vet inte mer vad jag ska skriva. De är så himla bra.

9. De lyckas alltid få mig på bättre humör när jag mår dåligt.

10. Love'em. Tihi. ♥

Lite random gosi bilder, tiep.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0