Extra rapido?

Kom hem från M-lägret igår vid klockan 12, la mig i soffan, skulle se på tv men somnade och vaknade kl 6 med typ ATOMBOMBhuvudvärk.. Som jag haft (har?) hela dagen idag också. Inte så bra eftersom de e filmkväll hemma hos mig med tjejerna ikväll.
Som tur va hittade jag burken med mirakeltabletterna! (:


Hjälper mot allt. Nästan. :D
Iaf mot huvudvärk, och fastän burken ser en aning mysko ut så är som helt ofarliga. Om man inte tar mer än typ 5 på en dag. Eller mer än två på en gång. Då finns det en gaaanska stor risk att man.. eh.. inte mår så bra?
Aja, undrar varför dom inte säljs i Sverige?


Har det något med färgen att göra? Hm.
...
Nääääeeesch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0