HOMEWORK HURT TREES


Hittade denna i 2009-mappen, gjorde den för nästan exakt ett år sedan. Känns inte som om det var så längesedan, haha!

Har haft fullt upp med skolan hela veckan, helt sjukt.
Fullt schema från typ kl 7 på morgonen till kl 8 på kvällen varje dag. Mina veckor ser ut ungefär såhär; 
Sova alldeles för lite, skola, plugg, prov, basket, dans, sång, jobb (barnpassning och städa - försöker samla ihop pengar till Spanien!), ännu mera plugg och så nördar jag facebook i typ en kvart på min ipod innan jag somnar alldeles för sent. Sen så blir det helg och man försöker slappna av och ha kul med kompisar men i bakhuvudet finns det alltid att "jag kanske borde plugga lite inför provet i veckan" eller "Fan, har inte gjort läxan.".

Så det är därföt jag varit så seg med att uppdatera. c:  Tänkte leta fram några bilder från i somras och fixa lite i ps senare. Men kanske inte just nu. Borde egentligen sitta och glo sönder i en No-bok just nu, har prov imorgon.


I need vacation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0