Utkast: April 25, 2011

One three hill eller O.C: Kollar inte på ngt utav dem
Ute- eller Hemmakväll: Beror på
Lyx eller Budget: Lyx antar jag, fast det kräver ju pengar ehrm
Sommar eller Vinter: Sommar

Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mina alldeles för stora hello kitty mysbyxor och mina hello kitty tofflor c:


Favoritfilm: Har nog 100 st wöhö, men alla Pirates of the Caribean filmerna, Love actually, the day efter tomorrow, alla Harry Potter filmer (förutom 2:an, massa äckelpäckel spindlar uah), Black Swan m.m.
Drömväska: Har redan min fina "drömväska" från Massimo Dutti hängandes på en krok i mitt rum, tehe. ♥
Favoritfärg: Lila, blått och rosa.
Drömprins: Typ i stil med Danny Jones med lite Chris Drew influens mwaha.
Maträtt: Fried rice, thai mat, tempura och fish n chips. ☺
Favorit resemål: London
Tycker inte om: Krig, spindlar, kluvna hårtoppar, lakris och skräckfilmer.
Favoritdricka: Fanta lemon, cider eller (is)chai latte.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Ljusblåa och vita.
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datorn, redigerar bilder, tumblr, läser böcker, smsar/chattar..
Missbruk: Mörk choklad och hello kitty.
Vad retar du dig mest på: Mig själv, oftast.
Läggdags: Sent, oftast.
Nagellack: Rosa, lila eller blått.
Syskon: Lillasyster Emelie (Emmis, Emmi)
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Dunno, rädda barnen?
Bästa bok du läst: Twilight böckerna, Måndöttrar serien, TRE serien och Hungerspelen.
Favoritparfym: Gwen Stefani Harajuku Lovers G och Sophie le girafe

Vilken är din bästa egenskap: Snäll?
Senaste köpta skiva: All time Low - So wrong it's right (det är nog snart 2 år sedan? köper inte skivor så ofta eheh)
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Studier
Favorit bloggar: Fokis, BeatasChittys, Angelinas och Bobskis
Nytt eller vintage: Beror på, men jag älskar att gå runt och kolla i vintage och second hand butiker. c:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-04 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0