Dag 22 – Hur har du förändrats under de senaste två åren.

Eh... Det blir ju typ 2009 - 2011 då.. (2012 har jag ju inte riktigt hunnit ändras ngt på hehe)

Från att

- alltid ha jeans och paelstinasjal eftersom jag hatade kjolar och klänningar
- ha mörkbrunt hår med ljusa slingor
- bara lyssna på Simple Plan, Avril Lavigne, Green Day och The Acadamy is..

2009



bild från när jag mandus precis varit på Simple Plan konsert i Sthlm (älskar den randoma tassen i vänstra hörnet, asså va? hah)

Asså jag är lite rädd för denna bild, skummmmmmmmmmmmmm

2010


Ohmygawsh, I'm wearing a skirt. Typ så kändes det då.

ser ut som en svamp. med halssduk.

green day tröjja och rödbrunt hååååår
2011

svart klänning med spets, lovelovelove.

cäpä


Till att
- i princip bara ha på sig kjolar och klänningar (allt som är extremt flickigt typ spets, rosetter etc etc)
- ha rött/rödbrunt hår
- lyssna på lite allt möjligt men främst McFly, Never Shout Never och A Day To Remember

typ så, tihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0