Day 5: 10 things about your family.

1. Min familj består av mig, min mamma, min pappa och min syster.

2. Räknas katten också? hehe

3.  Dom är smått störda ibland (inklusiv jag) men helt underbara.

4. Min mamma är yogalärare och jag antar att det är därför vi har en massa random Buddha grejjer i vårat hus. Och hinduiska gudagrejjs. Och kristna. Min familjs religion är obestämd kan man väl säga. Öh.

5. Svär man på svenska i min familj så får mammi och pappi rycket men om jag eller syster säger typ "waddup maddafakka, da fuq u doin?" så reagerar ingen. Så jag och min syster svär mycket på engelska, hehehe.

6. Förutom Sverige så har vi också bott i Australien och Norge. Jag var mini då så jag kommer tyvärr knappt ihåg något från det.

7. Vi har släkt i Canada, på pappas sida. Träffar dom välldigt sällan dock.

8. Jag och Emmis, min syster, är en sextondels skotte bwaha. Viktig info osv.

9. Jag och min syster är varandras motsatser när det gäller allt förutom våran humor.

10. Vet inte mer vad jag ska skriva. Jag älskar dom mest i världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0