Day 8: 10 things you’re ashamed of.

1. Att jag inte inte riktigt vågar stå upp för mig själv typ.

2. Att jag tappade min iphone i mitt te, mähä.

3. Min kropp. Mest på sommaren när man ska gå runt med bara ben och bikini.

4. Att jag är så lat och typ aldrig någonsin pluggar.

5. Min gamla samling av manga-böcker, hehehehe.

6. Mina föräldrar när dom bestämmer sig för att vara jobbiga.

7. Min katt som bli så sällskapssjuk när vi inte hemma så att han ibland springer in i random grannars hus.

8. Dumma och ibland elaka saker jag sagt utan att tänka mig för, av misstag eller som missuppfattats.

9. Dumma och ibland elaka saker jag gjort utan att tänka mig för, av misstag eller som missuppfattats.

10. Att jag har svårt att släppa taget om saker jag borde glömt för längesedan.



random Dexterbild hehe ♥

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

söt misse:)

2012-03-25 @ 21:01:18
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0