Konschtig dag.

Heiiiiiiii (: (Är så tröött att jjjjag knaappt orkaar skkrivva ochh lyfftaa på fingrrarnaa. Wööööö.)

Nä, okej kanske inte riktigt trött. Men endå. När man försöker tvätta bort "mascaran" under ögonen som man efter kvart upptäcker faktiskt inte är mascara, bara är svarta ringar under ögonen p.g.a. sömnbrist.. Då är något gaaanska fel.

Sång uppvisning på Allégården idag i Göteborg, det gick ganska dåligt. Var så himla trött och hade ont i huvudet, så det var nog delvis därför. Skylla ifrån mig? Jag? Näääeesch.. *vissel,vissel* Nä, men jag mår faktiskt inte så bra (sen så var nog inte det en bra anledning till att jag sjöng så dåligt), håller nog på att bli sjuk. En dag innan skolavslutningen. En dag innan det ska komma massa folk till mig o grilla o bada. Två dagar innan jag är FRI från skolan.
...
Kuuul.


Kanske lägger upp en video på när jag sjunger sen tänkte jag.
Om jag vågar.
Antagligen inte, heh. :D






Gaaaammmmlllaaaa bilder. :)

Försöker bli av med mina söta cp-kaniner..;P<3 Har noll intresse för dom längre.. Ngn som vill ha två kaniner? :D:D:D haha

Åeeh, vad jag har tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla snälla lägg upp en video när du sjunger!!!

2010-06-09 @ 22:10:56
Postat av: Annie Lindskog

OMFG! Snääääääälla carro, jag villvillvillvill att du ska lägga upp en video när du sjjunger! Det hade varit otroligt kuuul ! :o <33333 Du som är så sjukt duktig också! :D <3

2010-06-09 @ 22:18:13
URL: http://annielindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0