Sömnbrists-ironi


En gammal bild.

Ligger i soffan och slöar. Kom hem från en mysig helg på Förö vid kl ett, stekte köttbullar i teriyaki-sås & gjorde stuvade makaroner, kollade lite youtube, facebook och sen somnade jag med McFly i hörlurarna. Stendöd i 3 timmar.
Hade gärna sovit lite till men blev väckt av att telefonen ringde och att mamma o emmis sprang ut ur sina rum och skrek åt mig för att jag inte svarat efter nio signaler. Tydligen så är man då '' dum i huvudet'' ''korkad'' och ''jävligt lat''. Fick även frågan ''Vad är det för fel på dig!?'' men den kunde jag inte riktigt svara på.
Ursäkta, JAG SOV? Jevla PMSmänniskor.
*grinig efter 4 timmars sömn i ett kallt tält med en massa läskiga spindlar*

Så när allt hade lugnat ner sig och jag faktiskt tänkt sova liiite till (kan fortfarande knappt hålla ögonen öppna) så hör man det ljuuuva lätet från en motorsåg och en nystartad cementblandare.
Åh, tack Bernt. Vad skulle vi göra utan dig?



Ska la lägga upp lite bilder från helgen sen.. Kolla gärna min deviantart-sida, lägger oftast upp lite fler och mer arbetade bilder där. Någon annan som har deviantart? :D Det är verkligen en gryyymmmt bra sida, sådeså.


EDIT: Så! Nu är texten inte helt konstig. Den blev tydligen så när man skriver blogginlägg från en ipodtouch.

Kommentarer
Postat av: kaaajsa

Låte som du fått sova ut ordentligt ;)

2010-05-30 @ 17:13:32
URL: http://kkajsabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0