15 SANNINGAR OM MIG


Läste på en blogg att hon utmanade alla som hade tråkigt, så here we go.

1. Jag älskar gammaldags vita möbler.
2. Jag gillar i princip allt som har med cupkakes att göra.
3. Pastellfärger (rosa, blå, lila) tycker jag är väldigt fint.
4. Mitt självförtroende vet jag inte riktigt vart det är. Någonstans under jorden. Långt ner. Kanske har det kommit rakt igenom till typ China. Sämst, alltså. (men ibland är jag grym, oftast isf när jag bakar cupkakes)
5. När jag shoppar så shoppar jag på Monki, Zara och H&M.
6. Jag har en bokhylla fyld med mangaböcker (och en hylla med "vanliga" böcker) cuz i'm a nerd.
7. Jag har en turkos moppe. Finast och långsammast i världen.
8. Jag har någon konstig kärlek till hello kitty och peacemärken.
9. Det dyrbaraste jag äger just nu är min iphone, mitt McFly pioneer certificate och min fina klocka från London.
10. Jag tänker alldeles för mycket. På fel saker, oftast. Händer gärna att jag dagdrömmer i typ en kvart på Ma/So/No osvosv.
11. Alla blommor som kommer inanför mitt rums dörr dör inom en vecka.
12. Kom just på att jag glömt vattna den lila orkidén jag fick av Färms i present.
13. Jag kan inte ha något inställt på "ojämnt tal" (det är ju inte riktigt det, menmen). Volymen på tv:n har jag alltid 10, 15, 20 osvosv, kan inte ha den på 11,12,13,14,16 osvosv. Samma med volym på datorn, iphonen och eh ja.. allt?
14. Jag äger 10 väskor. Jag använder bara två utav dom, tehe.
15. Eeh. . . Mitt täcke är ljusblått?

Utmanar DIG.
Om du har tråkigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0