"everything you do is superdupercute, I can' stand it"

Dagens klädsel: svart linne från Weekday, svarta strumpbyxor, svart kofta från H&M, vit kjol med blåa små cycklar på från Zara och en fin stor silvrig klocka med blåa visare som man måste skruva upp för att den ska funka - köppte den i London förra året.
Dagens bästa: Mitt nya objektiv Sigma 50mm F2.8 ex dg macro! Har fotat en massa nu på kvällen. c:
Dagens sämsta: Att jag fortfarande inte har ngn bra dator med ps. Sitter just nu och skriver på en data som det tar 2 minuter för att få upp ett nytt internetfönster i och 5 minuter för att få upp spotify. Jippiyay.
Dagens musik: Never shout never, Mcfly
Dagens fail: Lyckades få en bula i pannan från att jag gick in i en dörr och låste in min skåpnyckel i mitt skåp. Detta är fail på hög nivå, serru. Do not try at home.

SNART HELG, yääs. Börjar halv tolv imån, gymma med kajsa och emmy efter skolan, fika/middag i Kba, sedan kolla film hemma hos mig. c: Lördag ska jag sova, fota, fixa ps och bättre dator. Söndag blir det fika med Natalie! Nicenice. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0