just because everything is changing doesn't mean it's never been this way before

Kom på att jag glömde göra dag 2 på den där listan igår. Så nu slår jag ihop både dag 2 och 3 i ett inlägg istället. c:

Day 02 - What's in your bag? Day 03 - A photo of your cellphone


Min älskade väska som jag köpte när jag var i Spanien med mandus. c:


 


Jag har en välldigt stor väska med ganska lite i. Men den är bra att ha om man inte orkar bära på shoppingpåsar, bara att knö ner dom - det får plats hur mycket som helst! Aja, sååå det här har jag i min väska (ganska ointressant men ja kan ju inte överge listan efter två dagar?)

- Svartvit leopardmönstrad plånbok som jag köpte i Spanien.
- Min iphone 3Gs
- Hörlurar (brukar ha mina hellokitty hörlurar men dom verkar ha rymt)
- Little I: minttabletter och minispegel i ett, mycket praktiskt(och gott)!
- Hancréme i cupcakeburk med rosa glasyr och jordubbetopping(viktiga detaljer dedär).
- Läppglans i paj/kak/cupcakeförpackning? Äsch, vet inte riktigt vad det är men jordgubbar och grädde är det la på den?
- Thinker läppbalsam som doftar vanilj. Köpte också den i Spanien för 10 kr hos chinesen bara 5 minuter från huset vi bodde i. c: En massa bra billiga grejjer hade dom skumma men trevliga chineserna.
-  No 7 mascara. Bästa mascaran som finns men som inte finns i Sverige, uhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0