2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Körde moppe, (vurpa med moppen?) & Green day konsert (och en massa mer saker säkert, men ja orkar inte rabbla upp alla)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga. Tror iaf. (isf har jag glömt dom, oopsie)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nae

4. Dog någon som stod dig nära?
Jao

5. Vilka länder besökte du?

Spanien, England

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Mer pengar?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6 JUNI, hähä <3

8. Vad var din största framgång 2010?

Dunno.. Förstå photoshop, lite mindre blyg kanske? Att jag färgade håret rött! haha

9. Största misstaget?
Att jag drog ut på en sak som bara blev värre och värre, borde avslutat det mycket tidigare.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Lite sjuk kanske? Fast inte feber, har aldrig feber av någon konstig anledning.

11. Bästa köpet?

Min blåa fina moppe och min älskade väska från masimo dutti!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
moppää

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

en massa saker, fast mest någon inte något faktiskt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

McFly - Shine a light
McFly - Star girl
Lisa Mitchell - Neopolitan dreams
Lisa Mitchell - Coin Laundry
Lisa Mitchell - Sun sun sun
You Me At Six - Staý with me
Los Campesinos - We Are Beautiful, We Are Doomed
Slipknot - Snuff
Almedal - Springa På Hustak
Almedal - Var Står Du
Green Day - 21 Guns
I'm From Barcelona - Britney
 
osv. osv. osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag (ojj depp sorry), har hänt så mycket lite för snabbt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat och lärt känna mer folk! Är så jävla blyg jue.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösat känslor och tid på onödiga konflikter och (egentligen) lätta beslut

18. Hur tillbringade du julen?
men min tjocka släkt hoho

19. Blev du kär i år?

Ja!

20. Hur många one night stands?
inga

21. Favoritprogram på TV?
House, How I met your mother, Scrubs

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Mja, inte riktigt hata. Men välldigt nära det, ja. :)

23. Bästa boken du läste i år?

TRE - serien och Airhead

24. Största musikaliska upptäckten?

Lisa Mithcell!

25. Något du önskade dig och fick?

resa t London på min födelsedag c:

26. Något du önskade dig men inte fick?
någon, ja och objektiv

27. Årets bästa film?

Avatar, Inception, Harry Potter

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Inget vettigt alls, värsta födelsedagen hittils tror jag. Bråk och tårar borde vara bannlysta från födelsedagar.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jao, finn det säkert

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Typ Caroline Maria Rydén lite sådär?

31. Vad fick dig att må bra?

Vänner och musik.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Danny Jones!

33. Vem saknade du?
måååånga


Kommentarer
Postat av: Amandoou

Spanskan sitter där den sitter ;) men El Niño är också ett naturfenomen, det är de jag undrar va fasen de gör för ngt x)

Förlåt, jag tänkte inte på de där med bilderna, självklart skulle jag frågat först, vill du jag ska ta bort headern ? :)

2011-01-03 @ 17:54:13
URL: http://amandoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0