MÅNADENS


Bästa: NEVER SHOUT NEVER KONSERT I LONDON! <3
Sämsta: Att vi bara var i London två nätter. :c
Framgång: Sångteknik och grejjs.
Låt: Never Shout Never - Bigcitydreams
SMS: från mormor som skriver nästan helt utan vokaler och ae istället för ä, väldigt svåra att tolka <3 <3 <3
Oförglömliga: Förutom att jag sett Christofer Drew live (!!!!asdfghjkl), gick förbi Dougie Poynter från McFly i London. Hatar mig själv för att jag inte gick fram, haha. :(
Humör: Mestadels glad!
Bästa kväll: 27:e, konserten hihih
Känslor: Glädje, lycka, sorg, ilska.. lite gott o blandat. Har mest varit överlycklig dock.
Kyss: Öh, från min katt, typ. Eh.
Tårar: När jag fick London + konsert i födelsedagspresent (glädjetårar då hehe), missförstånd och konstig vänskap.
Ord: "TACK" typ. haha <3
Person: Christofer Drew, hehehehehehe
Vän: Natalie
Minne: av när jag och Elvira var i London och såg McFly poppade upp när jag var i London typ, hihi
Skratt: mormor som försöker ta kafekannan från en artig brittisk servitör som bara försöker fylla på dricka och säger "no no, do not take my coffee, no please" på svengelska + flummmmmm på danslektion.
Léende: börjar på k slutar med onsert
Godaste: Födelsedagstårta, hotellfrukost och te tihi
Onödigaste: Att få näsblod hela tiden. Fick t.ex näsblod när vi skulle gå på flyget hem från London. Näsblod sex gånger på tre dagar, no me gusta.
Ånger: Allt. Mest över mig själv som inte duger till något och över i-val.
Vitsord/Citat//Motto: It takes a fool to remain sane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0