du säger att du bryr dig men du bryr dig bara om dig själv



1. Vädret utanför mitt fönster: Svinkallt, snö och is.

2. Lyssnar på just nu: Never shout never - Upside-down kisses

3. I går gick jag och lade mig: Typ halv två?

4. I dag vaknade jag: Vid 10

5. Jag har på mig: Pyjamas, wio

6. Senaste person som ringde mig: Emmis

7. Senaste person som jag ringde upp: Mandus

8. Senaste person som skickade sms till mig: Amanda

9. Senaste person som jag skickade sms till: Amanda

10. Senaste vän jag addade på Facebook: I dunno

11. Som addade dig: Ngn random arab, läskiii

12. Senaste person som mejlade mig: Ehhhhhhh i dunno

13. Senaste sajt som jag kollade på: deviantart.com

14. Ska göra idag: gå o lägga mig för klockan är 10 och det är skola imorgon mähä

15. Bra eller dålig dag idag? Dålig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0