då vart man 17 år, ohyes


Blev väckt halv 7 på morgonen igår av Emmis och mammi. Fick ett gulligt men skumt kort som jag antar blev kvar efter jul, hehe

Fick frukost på sängen, Te i min fina kopp, croissant, macka och tänt ljus. c:

Fick den bästa presenten någonsin, seriöst. Biljetter till Never Shout Never's konsert i London den 27 januari + flyg och hotel (26 - 28 jan)! ASDFGHJKLASDFGHJKLKASDFGHJKLASDFGHJKL, är nog lyckligaste 17åringen på jorden. Trodde verkligen inte att jag skulle få det, blev så himla förvånad.
Har inte riktigt fattat än att jag faktiskt ska få se dom liiive, iiiih [insert fangirl scream here]! ♥ Jag gör små lyckohopp varje gång jag kommer och tänka på det, haha. Säkert jättetöntigt, men whatevs hehe, är så himla glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0