Dag 10 – Beskriv din dag i punktform.

Vakna sent, äta frukost framför Glee.

○ Ringa Mandus, bestämma tid och buss in t Kba.

○ Städa, duscha, göra mig i ordning.

○ Tjöta med mammi, bli sen, springa till bussen.

○ Möta Mandus på stationen.

○ Köpa hårfärg, fynda matchande mysiga stickade tröjjor på rea för 100 kr st, fika på Espresso House.

○ Åka buss hem till mig med Mandus.

○ Färga amandapandamandus hår mörbrunt.

○ Amandapandamandus familj kom hem till oss på middag.

○ Kollade på film och åt upp det sista julgodiset.

○ Färms åkte hem sent.

○ Jag gick och la mig vid klockan ett.

○ Somnade vid klockan tre.

lite instagram bilder wio;

var lite girliegirlie, målade naglarna och lyssnade på bra musik

mandus med nyfärgat hår och cpkatt med slips

silly me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0