Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året.

Jaru. För det mesta så var 2011 ett bra år. Mycket bättre än 2010 iaf, känns lite som om jag hittat mig själv det senaste året (oj det lät corny ajasch). Det jobbigaste med 2011 var typ att lämna 9M och det bästa var alla fina resor.
Mina "toppar" det senaste året var nog början av året och sommaren hihi. Januari, februari, mars tänkte jag inte så mycket på skolan utan mest på allt annat bra och roliga saker som hände. Sedan så var sommaren bäst 2011, reste runt på en massa miniresor (olika städer i Sverige typ), var en massa på Förö, var en massa med fina kompisar.

Mina "dalar". Eehh. Vet inte. Typ mitt i sistaterminen, mot slutet av 9:an? Var välldigt superduper stressad över mina betyg och var halvsjuk hela tiden, hade järnbrist och svimmade några gånger vilket var lite jobbigt, heh.
Sedan så har det inte varit så bra sista halvan av höstterminen på gymnasiet nu. Eller asså, allt har varit bra igentligen (ny skola, nya fina människor, få göra vad jag älskar i skolan) förutom jag. Inte för att jag varit sjuk eller så, utan för att jag mått dåligt bara. Psykiskt, typ. Men det känns som om det ska bli bättre nu (eller ah, jag har bestämt att det ska bli bättre nu hehe), och det är inget jag vill gå in på mer här på bloggen wio. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0