2011-lista

Hade tänkt lägga upp den här tidigare, hittade den i utkast nu. c:

Årets bästa inköp: Min fiena blommiga ryggsäck från urban outfitters, tror jag.
Årets sämsta inköp: Fjäderhalsband som gick sönder första gången jag använde det. :c
Årets händelse: Att se McFly live!? Duh.
Årets besvikelse: Att jag missade peace and love.
Årets person/er: Mina fina vänner.
Årets jobb: Vilket jobb? höhö
Årets dyraste investering: Öh.. Är jacka en investering? Annars att England resa x 2? fast det är la inte heller ngn investering? heh
Årets kärlek: London, mwaha.
Årets misstag: ATT VÄLJA TILL SPANSKA. hatahathatahatahata
Årets godaste: Alla jävla cupcakes som jag bakat, ha!
Årets sämsta lärare: Fisken.
Årets onödigaste sak: Fisken?
Årets start: När jag började gymnasiet typ? heh
Årets hästnörd: Min lillasyster.
Årets blondaste person jag mött: Fysiskt: Emmy (när hon precis blonderat det, det typ lös). Psykiskt: Olivia.
Årets flopp: Hmhms, vet ej.
Årets goda gärning: Jag sjänkte pengar tll välgörenhet! känner mig som en god människa, hoho.
Årets gåva: Studioutrustning, i think..
Årets bästa bok: Chibi Vampire, höhö.
Årets bästa band live: MCFLY.
Årets kom-i-håg grej: läxa hit läxa dit
Årets favoritgöra: Cupcakes och musik.
Årets ovana: Bita mig i läppen, pilla med håret, säga "fuck" istället för andra mildare svärord lr ngt haha (fick lite blickar när vi var i London, tydligen så är det jättehemskt att säga så tiep häh)
Årets upptäckt: Misfits serien? hihi
Årets resa: ..Behöver jag ens nämna det igen?
Årets bästa dag: När jag fick reda på att jag kom in på estet-musik på Aranäs?
Årets sorg: Glida ifrån vänner och mista en släkting.
Årets vill-ha: konsertbiljetter och långt rakt lila hår.
Årets TV-serie: Misfits och Glee.
Årests favoritmatprodukt: Eeehhhh.... pocky? :D
Årets CD-skiva: Never Shout Never - Harmony, McFly - Above the noise, ADTR - What separates me from you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0