Pååååeeesk C:


Jao, såhär såg jag ut idag..  

    

    No makeup, ooorkaaa C:

Hm ja, det är ju påsk så det passade med en gul klänning. :)
Kändes otroligt skumt att ta kort på sig själv, asså hela kroppen liksom. o.o "Eh, okej.. Ska man göra ngn tillgjord pose också lr va?"

Det blev faktiskt inte så farligt att träffa tjocka släkten som jag trodde, hehe. Vi gjorde typ ingenting. Hejja, äta, jaga kusiner, äta, godis, prata, godis.. Typ. Mådde faktiskt inte så bra idag, ont i huvudet, magen och var jättetrött! Kändes som om jag skulle svimma typ, haha. (Uscha!) Sockerchock? :D

Aja, nu ska jag titta Rusch our 3! (Det lilla som e kvar, haha)

Bye ~


Kommentarer
Postat av: Pandabjörneeeeen :3

Jag ville pckså se Rush Hour D: <3

2010-04-06 @ 18:10:38
Postat av: Thatstargirl C:

Den e så jeeevla kul! :D<3

2010-04-07 @ 17:52:04
URL: http://thatstargirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0