Tjockishelg.

Usch, jag har ätit alldeles för mycket godis denna helgen. Aja, det är ju påsk!(Bra att ha ngt o skylla på? haha)

Och det första som jag ser när jag kollar mailen är det här (Åh livets underbara ironi.)

 

"Eh, jaha. Tack o godnatt, nu går jag och lägger mig igen."

Wö, sitter här i myskläder o slöar. Tror att jag sovit för mycket, blir så trött då. x) Fastän ja var uppe sent igår så gick jag o Alex (som sov över här igår, obviously) inte upp försen 12 o sen när han åkte hem vid tre så la jag mig och sov en timma. Det var inte riktigt meningen, skulle bara vila lite o så, pang! Stendöd. Aja. 

Har kollat runt lite på olika bloggar o så idag. Och var femte utav dom är små fjortistjejer som lägger ut bilder på sig själva halvnakna eller med världens u-ringning o push-up. Asså, wtf? Det finns säkert hur många pervo-gubbar som helst som kollar runt o sparar lite bilder här o där. O.o Lägger man ut en bild på internet så kan ju nästan vem som helst se (och spara) den. Helt sjuuuekt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0