TIDSFÖRDRIV

Vad blir ditt namn baklänges?
Nédyr Airam Enilorac

Har du gjort en snöängel i år?
Yup

Platt eller lockigt hår?
Båda?

Regnar det nu?


Vad har du för startsida på internet?
google

Vem ringde du senast?
daddi

Har du någon gång testat karate?
HAHA, ja.

Vilken mobilringsignal?
Någon motorolaskitmelodi :D

Minimorötter eller pommes frites?
POMMES <3

Första sporten du gick på? 
Gympa? Hahah..

Vad längtar du efter mest just nu?
Tills jag får min nya kamera, tills jag sparat ihop till en ny mobil så jag slipper min nuvarande gröna 3cm tjocka motorola...typ?

När åt du senast en fiskbulle?
Haha.. va?

Vad drömde du inatt?
Att jag träffade Marilyn Manson. Han hade grönt hår. (JÄÄÄTTEnormalt, javet.)

Vilken tv-serie är bäst? 
How I Met Your Mother & Glee!

Kan du gå ner i spagat?

Eh nej. 

Vad åt du senast?
Flingor

Höga eller låga strumpor?
 Wö?

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att jag någonsin skulle hamna i krig och att hela min familj och väner dog.. Och spindlar.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Njaä

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Grön

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vit. HERREGUD vilken intressant fråga.

Vad ska du döpa ditt / dina barn till?
Ingen aning.

Sommar eller snö?
Åh.. eh.. Båda?

Snyggaste läraren?
Nu är det så att jag inte fått turen att ha en snygg lärare så.. pass?

Är du mörkrädd?
 Yup

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?


Riktig gran eller plastgran?
Riktig skareva!

Godaste drickan till frukosten?
Te?

Vem kramade du senast?
Dexter

Älskar du att sjunga?
Ja!

Duscha eller bada?
Duscha

Kan du ditt mobilnr utantill?
Mm

Har du tråkigt?
Aop

Har du gråtit i skolan nån gång?
Usch ja, haha.

stockholm city, Metro eller .SE?
Wöhö?

Hur tar du dig till skolan?
Min fiiiena moppe! C:

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja!

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
En grå fet katt som fastnade i ett hål i grannens staket för en stund sedan. (:

Vad blir du glad av?
Mina kompisar, min konschtiga katt, söta filmer och nya kläder typ? Haha

Vad skulle du behöva nu?
Sova och titta på Glee.

Vilken tid gick du upp idag?
07:30

Vad var det första du sa i morse?
"Men ÅÅH, gå o lägg dig CP-KATT."

Senaste personen som fick dig arg?
Cp-katt?

Låten du lyssnade på?
Hot Hot Heat - U Owe Me An IOU

-Senaste personen du tänkte på?
 il ya un secret :)

.Vilket schampoo använder du?
Disp (it's AWESOME)

Dagens dryck?
Vatten

Vad har du gjort idag?
Varit i skolan..?

Var det kul?
Nja

Vad är du allergisk mot?
Dammkvalster o bullshit

Var har du ont?
I tån :C

Var du glad igår?

Jao, litegrann

Mer värt än guld?
Vänskap, familj och kärlek (carro goes cheesy)

Vad ska du göra nu?
Starta om datorn så att jag kan pilla lite i nyinstalerade photoshop. C:

nej, jag vet inte varför texten dampar. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0