atombombsombarasprängerläxorochprov

Fick frågan av mina kära kusiner om jag hunnit smaka på deras hemmagjorda julkolor som dom sålde på deras julmarknad. "Såklart" svarade jag i telefonen och tittade misstänkt på den oöppnade röda struten med ett skumt tomtehuvud på. Såå, nu sitter jag här och försöker trycka i mig iallafall en alldeles för söt julkola (för gott samvete) som knastrar mellan tänderna eftersom den typ bara innehåller socker. Eh ja, detta kommer nog sluta med en sockercrush lite senare.

Borde jag egentligen plugga just nu?
Ja.
Borde jag redan ha städat mitt rum?
Ja.
Borde jag dra loss cpkatten från vår plastjulgran?
Eh ja.


Visst e han söt? Typ "ät godis eller dö, hohoh"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0