YALLAYALLA

  
lite crappy webcambilder eftersom min kamera är urladdad

Har klippt mig, kan inte riktigt bestämma mig för om jag är supernöjd eller extremt missnöjd. Det pendlar lite fram och tillbaka mellan de två alternativen. Har plattat hår nu också, undrar hur kort det bli när det lockar upp sig?(!?!?!?!?!?!?!?) Det är mycket kortare (inte bra) - men allt slitet är borta och mitt hår är jättelent (jättebra), det e mycket mer uppklippt än vad jag ngnsin haft förut (nice) - det är tunnare och jag har typ en tredjedelshår kvar känns det som (inte lika nice) osv osv osv. . . . . . . . . . . . .


Julafton imorgon och har fortfarande inte kommit in i julstämningen. :c Känner bara allmän julstress?! Kuuuel.

Kommentarer
Postat av: Natalieeee

Vad fiiint det blev :) <3

2010-12-23 @ 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0